onsdag 20 februari 2008

Vårat matrum!

Hej!
Redan onsdag... Idag hade jag tänkt att du skulle få följa med in i vårt matrum. Det är egentligen inget eget rum, utan en del av köket med en bardisk emellan, alá 80-tal...

Det är alltså här vi fyller våra tomma magar. Bordet har maken tillverkat. Det är 3meter långt, så det brukar räcka till för det mesta... Har sytt överdragen till stolarna... lite bökigt, men det går...
Denna skänk är en av mina favoriter... Skänk å skänk... Det är ett gammalt bokskåp från en skola som är omgjort. Det är vänt 1/4 varv, och påbyggt med en sockel. Handtagen är original, fastän vända åt rätt håll, så klart. Det är väl den älskade maken som varit framme igen. Tack för att du finns...
En liten sittplats, för den lilla grisen i klänning i alla fall...
Ett av mina skåp. (Tänkte skriva favorit, men med risk för att upprepa sig gjorde jag inte det) Hi hi... Ha en bra onsdag. Få se om jag slinker in på Eriks hjälpen på em. Dom har öppet onsd o lörd här. Var rädda om varann. Kram från mig.

1 kommentar:

Steinheim sa...

Såå sött med den lille pallen under den store...