måndag 25 februari 2008

Ny vecka!

Hej på er! Igår blev det en heldag i bilen, till huvudstaden. Maken hade hittat nån maskin till sitt snickeri på blocket han skulle hämta. Så det blev 66 mil med släpkärra... En snabbvisit på Ikea var allt vi hann med för övrigt. Några korgar till köket och nått till badrummet. Öm i ryggen idag av allt sittande, men det går över. Idag tänkte jag visa mitt överkast jag nyligen gjort. Hela sovrummet är vitt för övrigt så det passar tycker jag med lite färg på det, om nu svart är en färg... En del bilder är lite mörka, svårt att ta i motljus ( är inge vidare fotograf, men fick denna kamera jag använder nu av maken när jag fyllde år för snart ett år sen) Tack!!!


Vårat hus är lite svårmöblerat, fönster och dörrar överallt...
det är bitar i vitt, svart och linnefärg...
har ställt in två överljus i ett av fönstren...
pigtittare som står på en chiffonje. Det va allt för idag. Ha det bra och vara rädd om varann. KRAM

2 kommentarer:

Tvert-om-tanten sa...

Så lyst og vakkert soverom du har!

Klem Lena

sommar-rummet sa...

Hej igen Lena. Tack för dina hejarop... Har varit inne på din sida och kikat. Du kommer att få det så fiint i ditt hus. Så vackert med mycket panel, jobbigt att måla kanske, men lätt att hålla rent sen när det är klart. Lycka till och hoppas ni kan flytta in snart, förstår att det är en helrenovering ni håller på med. KRAM