fredag 22 februari 2008

Tulpaner till er!

Hej på er där ute!
Fredag och helg, det ska bli skönt! Är helt överväldigad, ni är för underbara. Har fått mina första kommentarer igår, hela 5st. Man bugar o tackar. Tack snälla ni. Skulle vilja ge er var sin sån här bukett me tulpaner, dom är helt ljuvliga. Fick in lite vår i köket tillsammans me dom. Det åkte fram lite rosa detaljer o gardinerna i matrummet åkte ner, hi hi... Snart vår i luften.



Håll me mig, visst är dom för ljuvliga...
Ha en underbar helg. Nästa vecka har sonen sportlov, så då vill det till att komma emellan o få låna datorn skulle jag tro. Ha det bra. Va rädd om varann. Kram från mig.

2 kommentarer:

Tvert-om-tanten sa...

Her i Norge har vi hatt vinterferie, som vi kaller det, denne uken, og den sjuårige datteren min har vært like frustrert hver gang hun har sett meg foran data'n. Det er ikke helt likt mamma å okkupere den, men nå har mamma oppdaget innredningsbloggenes vidunderlige verden...
Go' helg.
Klem Lena

sommar-rummet sa...

Hej Lena! Det är väl det som är risken med att blogga, att det kan bli lite för mycke tid som går åt framför datorn, men det blir nog annorlunda när man kan börja vara ute och fixa i trädgården. Ha det gott. Kram