fredag 15 februari 2008

Vår hall!

Hej!

Idag tänkte jag bjuda in dig till vår hall. Inget märkvärdigt med det, men vi känner oss hemma när vi kliver in där i alla fall. Hoppas att du ska göra detsamma. Välkommna!





En blus som kommer från min släkt. När den kom i mina ägor sas det att det va en "brudblus"




Denna malmkrona är sååå vacker tycker jag. Det är maken som ropat in på auktion (3st). Han har ett öga för det som är vackert... Dom va inte i detta skick då kan jag lova. Ha en bra dag. Kram från mig.

2 kommentarer:

Vintage sa...

Hej! Jätte mysigt i ert hus verkligen,är också ny i bloggvärlden. Kram Susanne

sommar-rummet sa...

Hej Susanne!
Jag hoppa högt när jag såg att jag fått en kommentar, min första, hoppas inte den sista. Så kul... Ska gå in på din blogg mesamma o kolla. Kram