fredag 19 september 2008

Dotterns rum!

Halloj! Halloj! Redan fredag eftermiddag! Skönt! Alltid lika skönt att få dra ner på tempot lite och samlas lite längre stunder med familjen, runt frukostbordet eller fikat i vardagsrummet. Stunder som är så viktiga, att ta sig tid för varann. Något som är en bristvara i detta stressade samhälle...
Har ju länge varit på gång med ett inlägg från dotterns rum, här kommer det...

Lite mysbelysning vid skrivbordet...
Detta bord används flitigt, jag lovar...
Är det enda rummet i huset med bara ett fönster, så det har blivit gardinlöst... Dom stora kuddarna har jag sytt och fyllt med innehållet i en gammal "sacco", perfekt att ha som ryggstöd och sängen kan användas som soffa...
En IKEA hylla fylld med pärmar och annat... Ordning och reda råder i detta rum och inget som inte fyller en funktion har tillträde...

Till sist en loppisfyndad liten fåtölj och ett koskinn...
Det va allt för idag! Ha en underbar helg, hoppas att solen har lust att lysa på oss en liten stund då och då, det vore toppen. Va rädda om varann! KRAMAR från mig!

3 kommentarer:

Viola sa...

Hej vill bara önska skön helg från Österlen, kram VIOLA

Eva Linnea sa...

Vilken ordningsam dotter du verkar ha! Vad gav du för ko-skinnet? Jag vill så gärna ha et JÄTTESTORT framför min öppna spis. Kram EL

Annika sa...

Säger bara snyggt!!!!! vilket drömrum... o den tavlan i förra inlägget gick inte av för hackor den heller... vad härligt att ha en helt unik tavla.... Kram Annika