onsdag 10 september 2008

AWARD!!!


Hej på er alla där ute!!! Det verkar vara många som skulle vilja komma hem till mig på en macka, gjord på nybakat bröd, ni är sååå välkommna!
Har fått ännu en AWARD, denna gång från ANETTES HUS !!! Blir så glad! Tack snälla Anette! Den är bara så vacker tycker jag. Vill naturligtvis ge den vidare till tre andra, har många favoriter, svårt att välja,men det får bli dessa...
Än en gång 1000 TACK Anette! Ha en fortsatt bra vecka! Vi hörs, snart dags för ett inlägg från dotterns rum... Va rädda om varann! KRAMAR från mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart vackra rosor och ett STORT GRATTIS till din award :)

Kram!

Viveka Gulda sa...

Tack snälla du, vad glad jag blir!

Marie sa...

Grattis till din fina utmärkelse och tack för att du skickar den vidare till mig! Jag blir jätteglad!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Marie