söndag 11 januari 2009

Årets första!!!

Hej på er alla där ute och tack för alla trevliga hälsningar och kommentarer.
Årets första inlägg blir kort och lite blandat, men ett litet livstecken i alla fall :-)
Ja nu är helgerna över och julen har åkt ut hos oss oxå (eller rättare sagt, på väg upp på vinden)
Lika skönt varje år att få undan allt. Bara granarna utomhus får va kvar nån dag till.

Favvo fåtöljen har fått en ny kudde...

Asalean har klarat sig och får fortsätta glädja oss ett tag till, så länge det varar. Lite luriga dom där, rätt va det är så hänger den och då kan de va över...

Det va allt för idag. Ha det gott! Va rädda om varann! KRAMAR från mig!

8 kommentarer:

Annika sa...

Du ser... jag har koll på dig...:) vilken snygg kudde.... ser skönt ut att få sätta sig där o mysa... Kramar från Annika

Viveka i Bläckhornet sa...

Så fint den kudden är. Har en anna liknande variant själv.

Kika in och tävla om väggord i min blogg...

Ha en fin dag

Kram Viveka

♥Min Eden♥ sa...

Hej hej!
Tusen tack för att jag får låna din bild på planteringsbordet!
Ha det gött!

eie sa...

Håper alt er bra på det nye året.

Ha en fortsatt god dag.

Klem fra Eie...

Margareta sa...

Kul att du är igång igen. Lite trögt hos mig, men kommer säkert igång snart igen.
Kram Margareta

Millygarden sa...

Hejsan,
Gillar din fina korgfotölj den är jättefin!

Hoppas allt är ba med dig.
Kram Marina

Floralis sa...

Hej!
Jag köpte två jättefina stora azaleor men rätt som det var... : )) Dem bara la sig tvärt. Behöver visst mycket vatten och liiite värme. Passar inte alls hos mig... : ))
Tihii! Ha det gott!
Anneli

Frida sa...

Hej! Vad roligt att se att du är igång! Jag blev så glad, så! Azaleor och jag är kompisar. Mina blommor blir typ omplanterade vart fjärde år och får vatten när jag kommer ihåg det, men det gillade min azalea. Den stod i ett dragigt fönster med mkt värme nedifrån och blev så hängig emellanåt men då fick han bada i kastrullen en timme och så var den glad en vecka till. tre år överlevde den och blommade nåt fantastiskt det mesta av tiden. Men min var rosa - hade fått den av en granne. Allt gott och fortsätt att inspirera oss!