torsdag 28 augusti 2008

DÖRRMATTA

Hej alla glada! Kul att sååå många kikat in till mig på sistone, det hela är Maries-Vita rununklers förtjänst. TACK Marie!!! Hoppas att ni gillar det ni ser och återkommer.
Jag håller inte på att gå under, däremot har jag införskaffat en dörrmatta :-)
Min makes mormor va en dam som hade många kluriga o roliga uttryck o infall. När maken va med sin mormor en gång o hon skulle köpa en dörrmatta så sa hon så när hon kom fram till expediten i butiken: -Jag vill ha en säker undergång, varvid expediten stod o såg ut som ett frågetecken. Det va alltså en dörrmatta hon mena... .
Hoppas att min kommer att vara säker i alla fall. Den va så höstig o fin så jag kunde inte motstå den.

Dessutom passa den mina bollkryss perfekt
Den är en kokosmatta inköpt i den lilla inredningsbutiken här i byn.
Ha en fortsatt bra dag! Va rädd om varann! KRAMAR från mig!

Inga kommentarer: