måndag 14 juni 2010

Efterlängtad bricka!

HEJ PÅ ER DÄR UTE!!!

Här duggar det inte tätt inte, iaf inte inläggen, men regn har vi däremot haft gott om :-).

Ska iaf ge ifrån mig ett livstecken. Jo då jag lever, fast jag har vistas jag i liggande ställning i många dar. Värk i benen efter behandling nr 2. Men de blir bättre...

I dag skiner solen å då blir man lite gladare. Tänkte bara visa mitt senaste inköp på det stora varuhuset... Efterlängtat sådant. Den regäla brickan som passar till allt!!!

På skänken ett avlångt fat från Salt&Peppar som jag fick i födelsedagspresent. Svart o vitt. Passar till allt. Bara såå snyggt och praktiskt.

Till vänster en lampa från IKEA (grönö) som jag klätt över med ett tallriksunderlägg!!

De va allt för idag!!!

HA DE GOTT OCH KOM I HÅG ATT VA RÄDDA OM VARANN! KRAMAR från mig!!!

Inga kommentarer: