tisdag 9 mars 2010

Matrummet!

HEJ PÅ ER!!!
Gjorde en tur ut i skogen idag för att ta in lite ris. Inte det lättaste. Snön gick långt ovanför stövelskaftet fastän jag tog på mig de högsta jag kunde hitta. Snön och kylan har väl varit vinterns samtalsämne nr ett. Men nu är det äntligen varmare ute. Solen skiner och det är 2 grader varmt i skuggan. Det droppar från taken och livet återvänder. SKÖÖÖNT! Det blir nog vår i år oxå ska ni se :-)

Visar några bilder från ett hörn av vårat matrum idag.


Köpmansdisken rymmer massor... Bl a BESTICK...
Tavellist med lite smått och gott...

Den uppmärksamme ser säkert att det är mycket som ändrat skepnad här hemma under mitt "sabbatsår". Bl. a andra stolar runt bordet... Så här såg det ut förut för den som är intresserad.

De va allt för denna gång!
HA DET GOTT OCH KOM IHÅG ATT VA RÄDDA OM VARANN! KRAMAR FRÅN MIG!!!




Inga kommentarer: